Я, Мельник Валентина Олександрівна, вчитель математики та основ економіки Кодрянського НВО
Переглянути моє портфоліо
Опис досвіду роботи
Мельник Валентини
Олександрівни
вчителя математики Кодрянського НВО
Опис досвіду
роботи Мельник Валентини Олександрівни, учителя економіки Кодрянського НВО «ЗОШ
І – ІІІ ступенів – дитячий садок»
Особиста
картка вчителя :
1993рік - закінчила середню школу№2 м. Вишневого Києво – Святошинського району; 1995
рік – закінчила Ірпінський індустріальний коледж за спеціальністю
«Бухгалтерський облік і аудит»; у 2005 році закінчила Державну академію
статистики , обліку і аудиту Держкомстату України і отримала повну вищу освіту за спеціальністю
«Облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку та аудиту; 2007 рік
– закінчила інститут післядипломної освіти Житомирського державного університету
імені Івана Франка за спеціальністю вчитель математики.
Перед тим, як прийти працювати в школу, дев'ять років економікою займалася практично : на Кодрянському
склозаводі працювала бухгалтером, головним спеціалістом відділу праці і
заробітної плати, старшим економістом, головним бухгалтером Королівської
сільської ради. Тому саме практичний досвід роботи набув широкого застосування
у педагогічній діяльності.
Моє педагогічне кредо:
«Вчитися можна лише весело… Щоб перетравити знання,потрібно поглинати їх з
апетитом». (А.Франс.) Педагогічна проблема: «Розвиток критичного мислення на уроках математики».
Виховна мета: « Виховувати конкурентоспроможну, всебічно розвинену, творчу, соціально активну
особистість». Моє творче кредо: візьми промінь світла і спрямуй його туди, де
панує темрява; візьми доброту і дай її тому,хто сам не вміє віддавати; візьми
усмішку і подаруй її тому,хто так її потребує; візьми віру і віддай
кожному,хто не має її. Тепло душі,красу любові від
серця-серцю передам. Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням. Щоб
змінити людей,їх треба любити. Вплив на них відповідає любові до них. Великий
той учитель,який проймається справою,якої навчає. В народі кажуть, що
письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а
вчитель у думках і справах своїх учнів.
Ще в першому класі я визначилася, що буду
вчителем. У шостому - на олімпіаді з
української мови, у творі на вільну тему я писала про мрію стати вчителем
математики. Саме завдяки своїй вчительці, Жуль Галині Петрівні, я полюбила цей предмет. Вона показала,
що урок може бути цікавим, корисним, з гумором. Мрія дівчинки збулася. Зараз я
вчитель математики та основ економіки.
Вже тоді, це вже я зараз розумію, моя
вчителька могла використовувати різні методичні прийоми. Будучи вчителем, свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів уроку врізався
у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, і
змогли розповісти це своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих
фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках. Як і кожен вчитель,
який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів,
їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після
дзвоника вони не поспішають з класу. Переконана на особистому досвіді, що треба якнайцікавіше
будувати систему роботи, використовувати при цьому різні форми і методи
роботи.. Провідне місце на уроках посідає проектне навчання, крок на
шляху опанування таких педагогічних технологій, які допомагають зробити
освітній процес цікавим, різноманітним, ефективним, демократичним. Формування
творчої особистості на уроках математики насамперед передбачає: -систематичне
розв’язання на уроках та в позаурочний час різноманітних творчих завдань;
-урахування вікових особливостей учнів; -залучення до роботи всіх учнів ;
-використання різних засобів, підходів до учня.
Головним завданням економіки на сучасному
етапі є формування розвиненої, активної особистості, яка буде здатна навчатися
протягом усього життя, уміти застосовувати знання в певних життєвих ситуаціях.
Учень сучасної школи має володіти певними якостями, зокрема:
-
Самостійно
набувати необхідні знання, уміло застосовувати їх на практиці.
-
Грамотно опрацьовувати інформацію .
-
Бути
комунікабельним, контактним у різних соціальних групах ·
-
Самостійно працювати над розвитком власного
інтелекту, культурного і морального рівня.
Роль учителя є вирішальною у процесах
формування мислення, гартування характеру й виховання моральних якостей учня.
Він генератор і джерело ідей, якими керується другий суб'єкт педагогічного процесу – учень. Від педагогічної майстерності вчителя
залежить націлювання учнів на належний навчальний лад. Тоді цілі вчителя стають
і цілями учнів – у них одна мета. Природно, що прагнення обох до єдиної мети
прискорює її досягнення.
Високий рівень успішності учнів не завжди
поєднується з високим рівнем творчої обдарованості. У зв'язку з цим потрібно намагатися створити сприятливі умови для
самовираження кожної дитини в різних видах діяльності, в тому числі й
навчальній.
Саме уроки економіки та математики дають
виключні можливості прищеплювати інтерес до творчих пошуків, виховувати в дітей
бажання шукати нові , кращі шляхи виконання дорученої справи.
У своїй роботі я намагаюсь запропонувати
учням пошук кращих способів розв'язання
нестандартних задач, економічних ситуацій – усе це є важливими складовими на
шляху розвитку творчих здібностей учнів.
Я працюю в школі одинадцятий рік. Спостерігаючи за школярами, дійшла висновку, що для
багатьох учнів визначальним чинником вивчення предмета є його загальновизнана
роль у житті сучасної молодої людини. Отже, завдання, яке постає переді мною –
здобути здібності своїх учнів, виховати в них сміливість думки і впевненість у
тому, що вони розв'яжуть кожну задачу, виконають кожне
завдання, в тому числі і творчого характеру. Без особистого захоплення справою
, без умілого вибору форм навчання, методів, прийомів та засобів втілити це в
життя не можливо.
Головною проблемою для мене є зробити навчання
цікавим : для учня це означає посильним і успішно – результативним, для вчителя
– радісним. Творчо працюючи , я
завжди націлююю свою діяльність на особистісно орієнтований підхід:
-
пропонувати
посильний рівень вимог відповідно до рівня навченості та научуваності учня;
-
вчити
учнів концентруватися та максимально викладатися в обмежений час;
-
дати
можливість навіть слабкому учню отримати високу оцінку;
-
створювати
умови для свідомого і самостійного вибору учнями рівня засвоєння навчального
матеріалу;
-
дати
можливість сильним учням проявити свої творчі здібності.
Продумую урок до дрібниць, дію за
принципом «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути». Усе , що говорю
стараюся втілювати в зримі образи.
Велику увагу на уроках приділяю розвитку уяви, нестандартного мислення і фантазії учнів. Тому уроки можуть бути грою, змаганням, уроки – лекції, уроки – практикуми з використанням комп'ютерних технологій.
Велику увагу на уроках приділяю розвитку уяви, нестандартного мислення і фантазії учнів. Тому уроки можуть бути грою, змаганням, уроки – лекції, уроки – практикуми з використанням комп'ютерних технологій.
Працюючи в школі з невеликою наповнюваністю
учнів , де можливості кожного учня істотно відрізняються, я вбачаю у
використанні нетрадиційних форм і методів навчання можливість зробити процес
навчання цікавим та всепоглинаючим; створити у дітей робочий настрій; допомогти
подолати труднощі в засвоєнні навчального матеріалу.
Але я не зловживаю сучасними технологіями, бо навчання - це не розважальне шоу, а складний процес, який вимагає копіткої обопільної праці. Не може бути двох однакових уроків,не можна діяти по - шаблону, в цьому і є талант справжнього вчителя.
Але я не зловживаю сучасними технологіями, бо навчання - це не розважальне шоу, а складний процес, який вимагає копіткої обопільної праці. Не може бути двох однакових уроків,не можна діяти по - шаблону, в цьому і є талант справжнього вчителя.
ВідповістиВидалитиUA-OFFSHORE – ЭТО УНИКАЛЬНАЯ ПЕРСПЕКТИВА
Мы можем помочь вам в организации ведения вашего международного бизнеса через Мальту и сделать так, чтобы вы были на один шаг впереди в отношении приумножения капитала и расчетливости. Мы предоставим вам уникальную перспективу освоения комплексных структур разных юрисдикций, которая может быть реализована сразу после изучения и анализа всех аспектов, обеспечивая душевное спокойствие нашего клиента
Компания UA-OFFSHORE предоставляет полный спектр корпоративных услуг наших специалистов, как для юридических, так и для физических лиц, желающих зарегистрировать компанию на Мальте. Мы предлагаем быстрое и эффективное учреждение компаний на Мальте на экономически выгодных условиях!
Направления нашей деятельности включают в себя:
· Домициляцию компании с и на Мальту и сопровождающие услуги;
· Налоговые консультации и услуги международного налогового планирования;
· Консультации по трастовому праву и фидуциарный сервис;
· Услуги в области авиации и судоходства;
- ·Финансовые услуги;
· Услуги в области азартных игр через Интернет;
· Услуги в области корпоративных финансов;